Objectius
- Es tracta d’un servei en proves durant el curs 2019-2020. L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).
Destinataris
Com es tracta d’un servei en proves, durant la convocatòria de sexennis 2019-2020, el servei està dirigit al PDI dels centres que es presenten pels camps CNEAI següents:
Campo 4. Ciencias Biomédicas
- Facultat de Fisioteràpia
- Facultat d’Infermeria i Podologia
- Facultat de Medicina i Odontologia
Subcampo 7.1 Ciencias Sociales y Políticas
- Departament de Sociologia
- Departament de Treball Social
Campo 8. Ciencias Económicas y Empresariales
- Facultat d’Economia
Campo 9. Derecho y Jurisprudencia
- Facultat de Dret
Termini
El termini de recepció de sol·licituts durarà des de l‘1 d’octubre fins el 9 de desembre de 2019.
Condicions del servei
- L’investigador triarà un màxim de set publicacions abans d’enviar les referències bibliogràfiques per correu electrònic a la Biblioteca per al seu anàlisi. L’elecció de les publicacions que la Biblioteca analitzarà és responsabilitat de l’investigador.
- La Biblioteca elaborarà i lliurarà a l’investigador un informe en PDF amb els indicis de qualitat de cadascuna de les set referències.
- Els indicis de qualitat dels articles de revista es classifiquen en els següents apartats: índex d’impacte de la revista, presència de la revista en bases de dades, cites a l’article i altres indicis de qualitat.
- Per als llibres o capítols de llibre, els apartats són: rànking de l’editorial, ressenyes en revistes, cites al llibre o capítol, presència en catàlegs nacionals o internacionals i traduccions.
- Les patents no s’analitzaran.
- Les cites es localitzen en les principals bases de dades en línia multidisciplinars i especialitzades, així com en portals de revistes, plataformes i buscadors acadèmics.
- Totes las aclaracions dirigides al sol·licitant s’indiquen entre corxets i en color roig.
- L’elecció definitiva de les publicacions científiques presentades a la CNEAI és responsabilitat de l’investigador.
Procediment
El PDI sol·licitant enviarà un correu amb l’assumpte «Indicis Sexennis» adjuntant-hi les set referències bibliogràfiques completes a les adreces:
- Biblioteca de Ciències Socials (PDI de les Facultats d’Economia, Dret i Ciències Socials): revbibsoc@uv.es
- Biblioteca de Ciències de la Salut (PDI de les Facultats d’Infermeria i Podologia, Fisioteràpia i Medicina i Odontologia): hemesalud@uv.es