Un any més, les biblioteques de la Universitat de València ofereixen el servei Suport + Indicis per a sexennis  per tal  d’ajudar els investigadors amb la sol·licitud dels seus sexennis d’investigació, proporcionant-los un informe elaborat per la Biblioteca amb dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

El servei està dirigit a tot el PDI de la Universitat de València, independentment del camp CNEAI pel qual es presenta i el termini de recepció de sol·licituds serà des del 3 d’octubre fins al 16 de desembre de 2022.

A la pàgina web de RRHH PDI es poden conéixer les figures de PDI que poden sol·licitar l’avaluació.

Consulta les condiciones del servei Suport + Indicis i sol·licita el teu informe.

I recorda que cal omplir tantes sol·licituds com trams d’investigació vols demanar.