El passat 1 de gener va eixir publicada al BOE la resolució de CNEAI que informa de la convocatòria per a solicitar l’avaluació de l’activitat investigadora per part del professorat funcionari:

• Qui pot demanar-la? Personal investigador Catedràtic/a, Titular d’Universitat, Catedràtic/a d’Escola Universitària o Titular d’Escola Universitària.
  • Quan? El termini per a demanar el/s sexenni/s d’investigació comença el 17 de gener i acaba el 7 de febrer de 2022.
  • On? Tots els tràmits han de realitzar-se a la seu electrònica d’ANECA

Els criteris d’avaluació dels 11 camps de coneixement també s’han publicat ja al BOE, sense novetats destacables respecte a anteriors convocatòries.

A més, també s’acaba de fer pública la Resolució del 27 de desembre del Rectorat de la Universitat de València per la qual s’aprova l’avaluació de la investigació per al PDI contractat (Contratats, Ajudants, Colaboradors, Associats -acreditats a Contractat o Titular) i Personal Investigador Doctor. El termini de presentació de la documentació és el mateix (17 de gener a 7 de febrer) i el tràmit en aquest cas és doble: s’ha de realitzar a la seu electrònica d’ANECA i a la seu electrònica de la Universitat, ENTREU.

Tota la informació sobre la convocatòria de sexennis la podeu trobar a l’apartat d’acreditació i avaluació, i per a qualsevol consulta, podeu adreçar-vos a La Biblioteca Respon.