Formacions sobre Web of Science i Scopus

FECYT, Clarivate i Elsevier han planificat el calendari de formació en línia del segon semestre de 2021 per a les bases de dades de Web of Science i Scopus. Aquest nou cicle de formació s’impartirà en espanyol i serà gratuït.

Les tres institucions han ampliat aquesta formació en línia dirigida a tota mena d’estudiants, alumnes, investigadors i qualsevol altre usuari que pertanga a una institució d’I+D+i espanyola.

A més, l’oferta formativa en línia contempla tallers de WoS dirigits exclusivament a responsables, administradors i bibliotecaris dels centres que formen part de la llicència nacional de Web of Science.

Quant a Scopus, FECYT i Elsevier han acordat mantindre la formació en línia d’una setmana (al desembre), mentre que a l’octubre se celebraran 10 jornades temàtiques i independents de Scopus, totes dues dirigides a estudiants, alumnes, investigadors i qualsevol altre usuari que pertanga a una institució d’I+D+i espanyola, adscrita a la llicència nacional de WoS o Scopus.

El calendari de la formació del segon semestre de 2021 està disponible en la web de Recursos Científicos de FECYT.