«Et mereixes un sexenni»: suport al PDI en la convocatòria de sexennis d’investigació

La Biblioteca de Ciències Socials i la Biblioteca de Ciències de la Salut ofereixen un servei gratuït d’assessorament i ajuda al PDI que es presenta enguany a la convocatòria d’avaluació de l’activitat investigadora de la CNEAI (sexennis). L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li un informe elaborat per la Biblioteca amb dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

El servei està dirigit al PDI dels centres que es presenten pels camps CNEAI següents:

Campo 4. Ciencias Biomédicas

Facultat de Fisioteràpia
Facultat d’Infermeria i Podologia
Facultat de Medicina i Odontologia

Subcampo 7.1 Ciencias Sociales y Políticas

Departament de Sociologia
Departament de Treball Social

Campo 8. Ciencias Económicas y Empresariales

Facultat d’Economia

Campo 9. Derecho y Jurisprudencia

Facultat de Dret

El termini de recepció de sol·licituds anirà des de  l‘1 d’octubre fins l’11 de desembre de 2020.

Els investigadors que pertanguen a altres camps poden contactar amb la seua corresponent Biblioteca per a rebre assessorament.

Consulta les condicions del servei i la forma de sol·licitar-ho en la pàgina Suport + Indicis. Per a qualsevol dubte, contacta amb la teua Biblioteca.