Suspensió de terminis en els procediments administratius d’ANECA

La suspensió de terminis administratius establerta en el RD 463/2020, és aplicable a tots els procediments administratius de l’organisme autònom ANECA. Igualment, queden suspesos els terminis de prescripció i caducitat d’accions i drets que es poden exercir davant ANECA.

Aquesta suspensió serà aplicable durant la vigència de l’estat d’alarma o les seves possibles pròrrogues, reprenent-se el còmput dels terminis en el moment en què el reial decret o les seves pròrrogues perden la seua vigència.

No obstant això, ANECA no ha interromput la seva activitat i continua amb el seu treball habitual d’avaluació i acreditació utilitzant tots els mitjans electrònics disponibles, i en llaures a no perjudicar els interessos dels sol·licitants, es continuarà amb la tramitació de tots els expedients d’avaluació i acreditació les sol·licituds dels quals s’hagen rebut amb anterioritat al 14 de març de 2020, encara que quedaran en suspens els terminis per a presentar les reclamacions o recursos per part dels interessats.

Respecte a sol·licituds noves que puguen presentar-se durant l’estat d’alarma, s’iniciarà la seva tramitació una vegada acabi la vigència del Reial decret 463/2020, de 14 de març, o les seves possibles pròrrogues.

Les bústies de correu electrònic dels diferents programes d’ANECA disponibles en el seu web continuaran operatives durant l’estat d’alarma.