Suport + Indicis per a sexennis

Suport + Indicis és un servei en proves durant el curs 2019-2020. L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li un informe elaborat per la Biblioteca amb dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

Com es tracta d’un servei en proves, durant la convocatòria de sexennis 2019, el servei està dirigit al PDI dels centres que es presenten pels camps CNEAI següents:

Campo 4. Ciencias Biomédicas

• Facultat de Fisioteràpia
  • Facultat d’Infermeria i Podologia
  • Facultat de Medicina i Odontologia

Subcampo 7.1 Ciencias Sociales y Políticas

• Departament de Sociologia
  • Departament de Treball Social

Campo 8. Ciencias Económicas y Empresariales

• Facultat d’Economia

Campo 9. Derecho y Jurisprudencia

• Facultat de Dret

El termini de recepció de sol·licituts anirà des de  l‘1 d’octubre fins el 9 de desembre de 2019.

Consulta les condicions del servei i la forma de sol·licitar-ho en la pàgina Suport + Indicis. Per a qualsevol dubte, escriu a Biblioteca Respon.