L’AVAP ha publicat la convocatòria, corresponent a l’any 2018, d’avaluació per a la contractació de professorat en les universitats valencianes, en les figures de professora o professor contractat doctor, professora o professor ajudant doctor i professora o professor d’universitat privada.

Les persones interessades disposen d’una aplicació informativa, disponible en l’oficina virtual, en la qual poden realitzar prèviament una simulació de la valoració de la seua activitat docent i investigadora.

Com a novetat, s’han establit dos terminis per a la presentació de sol·licituds. No obstant açò, les persones que presenten la seua sol·licitud en el primer termini establit, no podran presentar una nova sol·licitud per a la mateixa figura de professorat en el segon termini:

Primer termini: del 17 d’abril al 8 de maig de 2018.
Segon termini: del 3 al 14 de setembre de 2018.

Pots contactar amb el Servei de Suport a la Investigació de la teua Bibloteca si necessites informació sobre la valoració de la experiència investigadora.