Oct 222018

Amb motiu de la Setmana Internacional de l’Accés Obert, l’editorial MDPI ofereix una xarrada sobre la situació actual i futura d’aquest moviment, les últimes tendències en el món editorial (Post-Publication Peer-review & Open Annotation), el procés editorial i els diferents serveis que ofereix MDPI als investigadors.

Com ja sabeu, publicar en obert és un requisit exigit dins l’estratègia europea de promoció de l’Open Access i la seua plasmació en els diferents programes de finançament (H2020, FP7 etcètera).

MDPI és una editorial amb més de 200 revistes de diferents àrees, la gran majoria indexades en Emerging Source Citation Index de la WoS i/o Scopus. Des de 2017, la Universitat de València té un conveni amb aquesta editorial per a obtindre un descompte del 10% en les taxes APCs.

Si estàs interessat en publicar en accés obert, aprofita aquesta ocasió per a conèixer MDPI i els seus avantatges.

MDPI y el futuro del acceso abierto

Dijous 25 d’octubre a les 12.00

Sala Ignasi Villalonga Villalba (primera planta) – Facultat d’Economia

Campus dels Tarongers