L’AVAP ha obert la convocatòria, corresponent a l’any 2017, d’avaluació per a la contractació de docents en les universitats valencianes, en les figures de professorat ajudant doctor, professorat contractat doctor i professorat d’universitat privada.

La presentació de sol·licituds es realitzarà telemàticament, a través de l’oficina virtual en la web de l’AVAP. En el cas de sol·licitar l’avaluació per a més d’una figura contractual, es presentarà una sol·licitud per a cadascuna d’elles. El termini de presentació finalitzarà el pròxim 6 de juliol.Tota la documentació necessària i els mèrits per a cada figura contractual estan detallats en la Resolució de la convocatòria publicada el dia 15 de juny en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

El Servei de Suport a la Investigació de la teua Biblioteca t’ofereix orientació per a trobar els indicis de qualitat demanats en la convocatòria. També pots consultar l’apartat sobre l’AVAP del nostre portal i les diferents eines per a l’avaluació.

Inscripcions al taller de la Biblioteca de Ciències Socials (PDI d’Economia, Dret i CC. Socials) en Cursos programats.